شب عرق کردن در دیالیز کاهش
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شب عرق کردن در دیالیز کاهش

عرق کردن در تمام شب دیالیز دیالیز AliviarloLa چگونه به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای راه نارسایی کلیه، همچنین برخی از عوارض جانبی را در حالی که اثرات تسکین síntomas.Todos جانبی شامل عرق کردن، آن را تحت تاثیر قرار خواهد به کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی.

چرا به نظر می رسد تمام شب در دیالیز عرق کردن؟

دیالیز یک درمان جایگزینی برای riñones.El کلیه در خدمت به حفظ تعادل کلسیم و فسفر، اما در حال حاضر در نتیجه می شود هورمون های تیروئید desequilibrio.Por بیشتر تولید و بیماران دیالیزی در حال عرق کردن تمام night.Also نشان می دهد که دیالیز افزایش امید به زندگی، اما برای درمان و عوامل fundamentales.Así بیماری های کلیوی به عنوان بیماری کلیه یک بیمار، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از عوارض جانبی دیالیز، و ممکن است برخی از روش های درمانی جایگزین، شما می توانید +8615732170898: دکتر ما واتساپ مشورت کنید.

آیا طب های دیگر به جای دیالیز وجود دارد؟

میکرو - پزشکی چینی Osmotherapy است اثر قابل توجه در درمان بیماری چینی renal.Hierbas پردازش و در دو اثر کوچک اسمز bolsas.La دستگاه در پردازش چینی قرار می گیرد، در نتیجه تعمیر صدمه به کلیه ها به طور مستقیم و renal.Cuando بهبود عملکرد عملکرد کلیوی به حالت عادی آورده شد، تعادل کلسیم و فسفر به تدریج احیای حفظ بیمار به دیالیز است که در شب عرق کردن.

توابع خاص از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

زوم عروق sanguíneosAnti انعقاد

ضد - coagulaciónAnti التهاب

ضد - inflamaciónDegradation ماتریکس خارج سلولی

تخریب ماتریکس خارج سلولی

برای کسانی که کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود، با کمک همه علائم و نشانه های بیماری های کلیوی، به شما احساس آرامش و یا ناپدید gradualmente.Así که این نوع از درمان می تواند یک جایگزین خوب دیالیز.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما پایین، سعی کنید برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: